Nagłośnienie sklepu

[Głosów:5    Średnia:3.4/5]

Sklepy wielkopowierzchniowe wymagają dobrego nagłośnienia, które poprawi komfort zakupów jak i samopoczucie personelu. W nagłośnieniu radiowęzłowym z użyciem techniki 100V istotnych jest wiele czynników, które warunkują jakość uzyskanego dźwięku – warto zatem dowiedzieć się jaki wzmacniacz dźwięku użyć do nagłośnienia sklepu oraz jakie głośniki będą najlepszym wyborem do nagłośnienia powierzchni handlowej. W tym poradniku pokazujemy podstawowe zasady projektowania systemu radiowęzłowego w dużym sklepie.

Nagłośnienie 100V w supermarkecie

Zalety nagłośnienia w supermarkecie

Sklep powinien oddziaływać na potencjalnego nabywce nie tylko elementami wizualnymi, ale również dźwiękowymi. Dźwięk jako czynnik promocji to ważna kwestia w punkcie sprzedaży, posiada ogromną siłę oddziaływania na konsumenta. Hałas męczy i odstrasza, cisza w punkcie handlowym powoduję, że klient może czuć się nieswojo, natomiast delikatna muzyka w tle przykuwa uwagę i potrafi ją utrzymać nawet przez kilkadziesiąt minut. Klienci dłużej zostają w miejscach, w których odtwarzane są przyjemne dźwięki i chętnie do nich wracają. Dzięki muzyce klient jest rozluźniony i łatwiej podejmuje decyzje związane z zakupem poszczególnych towarów. Nagłośnienie nie tylko ma korzystny wpływ na marketing ale również na samopoczucie personelu, co oczywiście przekłada się na wydajniejszą pracę oraz lepszy kontakt z klientem. Zaletą jest również zastosowanie pulpitu mikrofonowego, dzięki któremu będzie można wezwać pracownika lub przekazywać ważne komunikaty klientom.

Projektowanie nagłośnienia supermarketu

Pierwszym krokiem jest zapewnienie prawidłowego i równomiernego przekazu dźwięku. Najlepszym wyborem będą głośniki sufitowe, które zapewnią doskonałą jakoś dźwięku, a ich przemyślane rozmieszczenie zapewni równomierny przekaz dźwięku. Wzmacniacz w takiej instalacji powinien odtwarzać MP3 i być wyposażony w złącze USB i opcjonalnie w Bluetooth.

Nagłośnienie radiowęzłowe w sklepie

Przykładowa konfiguracja sprzętowa nagłośnienia supermarketu

Kluczowym elementem w instalacji nagłośnienia PA jest wzmacniacz. Wzmacniacz powinien posiadać kilka stref z indywidualną regulacją głośności oraz szeroki wachlarz złącz i wejść. Doskonałym przykładem wzmacniacza do tej instalacji będzie HQM2250BC posiada on Bluetooth oraz złącze USB. Wzmacniacz marki HQM charakteryzuje się mocą 250W i wspaniałą jakością dźwięku. Następnym ważnym elementem jest pulpit mikrofonowy. Pulpit umożliwi komunikacje z pracownikami oraz przekazywanie ważnych informacji konsumentom. Podsumowaniem całej instalacji będą głośniki sufitowe. Głośniki te charakteryzują się wspaniałą barwą dźwięku i nowoczesnym wyglądem.

Nagłośnienie PA supermarketu

Przykładowy zestaw sprzętowy nagłośnienia 100V:

Skonfiguruj system nagłośnienia supermarketu – wypełnij formularz!

Wypełnij formularz w konfiguratorze systemu nagłośnienia, nasz pracownik udzieli Ci informacji na temat optymalnego zestawu głośników oraz przedstawi indywidualną wycenę nagłośnienia supermarketu. Zapraszamy!

KONFIGURATOR NAGŁOŚNIENIA RADIOWĘZŁOWEGO 100V

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *