Nagłośnienie sklepu

[Głosów:3    Średnia:3.7/5]

Sklepy wielkopowierzchniowe wymagają dobrego nagłośnienia, które poprawi komfort zakupów jak i samopoczucie personelu. W nagłośnieniu radiowęzłowym z użyciem techniki 100V istotnych jest wiele czynników, które warunkują jakość uzyskanego dźwięku – warto zatem dowiedzieć się jaki wzmacniacz dźwięku użyć do nagłośnienia sklepu oraz jakie głośniki będą najlepszym wyborem do nagłośnienia powierzchni handlowej. W tym poradniku pokazujemy podstawowe zasady projektowania systemu radiowęzłowego w dużym sklepie.

Nagłośnienie 100V w supermarkecie

Zalety nagłośnienia w supermarkecie

Sklep powinien oddziaływać na potencjalnego nabywce nie tylko elementami wizualnymi, ale również dźwiękowymi. Dźwięk jako czynnik promocji to ważna kwestia w punkcie sprzedaży, posiada ogromną siłę oddziaływania na konsumenta. Hałas męczy i odstrasza, cisza w punkcie handlowym powoduję, że klient może czuć się nieswojo, natomiast delikatna muzyka w tle przykuwa uwagę i potrafi ją utrzymać nawet przez kilkadziesiąt minut. Klienci dłużej zostają w miejscach, w których odtwarzane są przyjemne dźwięki i chętnie do nich wracają. Dzięki muzyce klient jest rozluźniony i łatwiej podejmuje decyzje związane z zakupem poszczególnych towarów. Nagłośnienie nie tylko ma korzystny wpływ na marketing ale również na samopoczucie personelu, co oczywiście przekłada się na wydajniejszą pracę oraz lepszy kontakt z klientem. Zaletą jest również zastosowanie pulpitu mikrofonowego, dzięki któremu będzie można wezwać pracownika lub przekazywać ważne komunikaty klientom.

Projektowanie nagłośnienia supermarketu

Pierwszym krokiem jest zapewnienie prawidłowego i równomiernego przekazu dźwięku. Najlepszym wyborem będą głośniki sufitowe, które zapewnią doskonałą jakoś dźwięku, a ich przemyślane rozmieszczenie zapewni równomierny przekaz dźwięku. Wzmacniacz w takiej instalacji powinien odtwarzać MP3 i być wyposażony w złącze USB i opcjonalnie w Bluetooth.

Nagłośnienie radiowęzłowe w sklepie

Przykładowa konfiguracja sprzętowa nagłośnienia supermarketu

Kluczowym elementem w instalacji nagłośnienia PA jest wzmacniacz. Wzmacniacz powinien posiadać kilka stref z indywidualną regulacją głośności oraz szeroki wachlarz złącz i wejść. Doskonałym przykładem wzmacniacza do tej instalacji będzie HQM2250BC posiada on Bluetooth oraz złącze USB. Wzmacniacz marki HQM charakteryzuje się mocą 250W i wspaniałą jakością dźwięku. Następnym ważnym elementem jest pulpit mikrofonowy. Pulpit umożliwi komunikacje z pracownikami oraz przekazywanie ważnych informacji konsumentom. Podsumowaniem całej instalacji będą głośniki sufitowe. Głośniki te charakteryzują się wspaniałą barwą dźwięku i nowoczesnym wyglądem.

Nagłośnienie PA supermarketu

Przykładowy zestaw sprzętowy nagłośnienia 100V:

Skonfiguruj system nagłośnienia supermarketu – wypełnij formularz!

Wypełnij formularz w konfiguratorze systemu nagłośnienia, nasz pracownik udzieli Ci informacji na temat optymalnego zestawu głośników oraz przedstawi indywidualną wycenę nagłośnienia supermarketu. Zapraszamy!

KONFIGURATOR NAGŁOŚNIENIA RADIOWĘZŁOWEGO 100V

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *